Kundesenter
Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.
Her finner du all informasjon om ditt kundeforhold hos oss
På fanene ovenfor har du det meste tilgjengelig. Du kan endre din kontaktinformasjon eller interresseområder. Du kan også laste ned fakturaer og serienummer på enheter som er kjøpt.
Ring oss gjerne på tlf. 23 19 96 00 eller send en e-post til post@prolyd.no om du har spørsmål.
Har du behov for reparasjon eller service?
Dersom du har behov for å få reparert et produkt du har kjøpt hos oss må du kontakte oss ved å registrere en sak i vårt servicesystem.
Til Prolyd Kundeservice
Her kan du finne ditt spesialtilbud fra oss
Hvis du har mottatt et spesialtilbud fra oss kan du velge å kjøpe dette her ved å følge lenken nedenfor. Trykk på tilbudsnummer og velg "Kjøp tilbud" nederst for å legge alt i handlekurven med dine priser.
Til ditt web-tilbud