DU HAR IKKE LOGGET INN !

 

Om vårt verksted - Service-skjema må fylles ut

 

Prolyd betjener et godt utstyrt verksted med tett kontakt mot våre leverandører og produsenter. Vi kan løse de fleste problemer på huset og gir garanti på utført arbeid. I tillegg til service på merkene vi fører, kan vi hjelpe med reparasjon på utstyret vi fører.

 

 

Vær nøye når du fyller ut skjemaet - Det gjør det lettere for oss å behandle din ordre. Pass på at kundenavnet  stemmer med det som står registrert hos oss. Er du ikke kunde fra før, må du registrere deg som ny kunde før du leverer inn reparasjonen.

 

Her finner du Service-skjema.

Trenger du kundestøtte?

 

Vi har kunnskapsrike medarbeidere som er spesialister innenfor våre produktkategorier. Vi tilbyr support på løsningene vi fører for kr. 890,- eks. moms pr. time. Denne support tilbyr vi over telefon, Skype, Team Viewer eller ved besøk.

Behandlingstid

 

Du må regne rundt tre ukers behandlingstid for reparasjoner. I perioder med stor pågang, kan det ta lenger tid. Dersom vi må innhente deler eller må sende enheten til produsent, vil tiden være avhengig av responstid hos tredjepart. Av erfaring har det vist seg å være opp til to måneders servicetid på produkter sendt AVID, MOTU eller DAD, eksempelvis. Ved tidsnød eller spesielt kritiske reparasjoner, kan vi gjøre hastereparasjoner mot et pristilegg, eller hjelpe til med utlånsenheter.

 

Lurer du hvor saken din står, ta kontakt med verkstedet på telefon 23 19 96 00 – eller verksted@prolyd.no.

Support resurser eksternt

 

Flere av våre partnere tilbyr løsninger for support som del av produktene de leverer. Her har du en oversikt over hvilke og beskrivelser av fremgangsmåten for å kontakte disse direkte.

 

Resirkulere eller reparere?

 

Det lages mye bra nytt utstyr - som butikken vår bugner over av, men vi ønsker likevel at utstyret vi har solgt skal ha så lang brukstid som mulig. Vi gjør vårt ytterste for at dette skal la seg gjøre uten for store kostnader, skulle uhellet være ute, og vil nesten alltid anbefale reparasjon. Riktig bruk og godt vedlikehold er også essensielt.

 

Et like viktig argument for reparasjon er miljøhensyn. Skulle det til slutt ikke være mulig å rettferdiggjøre en reparasjon, tar vi i mot defekt utstyr til forsvarlig el-retur.

 

I enkelte tilfeller kan det være aktuelt med trøstepriser på nye produkter ved innlevering av defekte. Kontakt oss for en prat om hva vi kan gjøre for deg i hvert enkelt tilfelle.

Registrering og aktivering av Pro Tools

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.